Informacja prasowa KAS

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 2 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do Urzędu Skarbowego w Ostrzeszowie:

PIT – nr telefonu 62 587 0347, 62 587 0357, 62 587 0358
VAT – nr telefonu 62 587 0345, 62 587 0346, deklaracje VAT – 601955358
CIT – nr telefonu 62 587 0347, 62587 0357, 625870358
spadki/darowizny – nr telefonu 62 587 0358, 62 587 0315
rejestracja podatników – nr telefonu 62 587 03 49, 603746688
egzekucja administracyjna – nr telefonu 62 587 0337, 62 587 0339, 62 587 03 28
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 62 587 0334, 62 587 0336
komórka wierzycielska – nr telefonu 62 587 0332, 62 587 0355

Adres e-mail urzędu skarbowego: us.ostrzeszow@mf.gov.pl

Więcej informacji na www.wielkopolskie.kas.gov.pl.

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,  od 8 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędzie skarbowym przez 2 dni w tygodniu:
• Środa od 9:00 do 15:00
• Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.



Skip to content