Wstrzymana obsługa klientów w Biurze Terenowym w Ostrzeszowie

Od 7 grudnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – wstrzymana jest bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Ostrzeszowie.

Najbliższa placówka ZUS dostępna dla klientów, znajduje się w Inspektoracie w Kępnie, przy ul. Solidarności 8.

Pozostałe placówki podlegające pod oddział w Ostrowie Wielkopolskim, w których dostępna jest obsługa klientów to:

W tych jednostkach do dyspozycji pozostają także skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i korzystania z e-wizyty, czyli wideo-rozmowy z pracownikiem Zakladu.  ZUS jest dostępny również przez Internet, za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Do dyspozycji klientów jest też ogólnopolska infolinia, pod numerem telefonu 22 560 16 00, dostępna w dni robocze (pn.–pt.), w godzinach 7:00 –18:00.

 

Marlena Nowicka

rzeczniczka prasowa



Skip to content