XIII Sesja Rady Miejskiej w Mikstacie
U w a g a !
Zawiadamiam, że w dniu 25.06.2025 r. o godz. 13:00
w sali Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultura w Mikstat
odbędzie się XIII Sesja Rady Miejskiej w Mikstacie,
na którą zapraszam społeczeństwo Miasta i Gminy Mikstat
Przewodniczący Rady Miejskiej
(-) Łukasz Dybul
Porządek obrad XIII sesji
- Otwarcie
- Wybór Sekretarza obrad
- Przyjęcie porządku obrad
- Przyjęcie protokołów XII sesji Rady Miejskiej
- Informacja przewodniczącego Rady Miejskiej o pracy w okresie międzysesyjnym
- Informacja burmistrza miasta i gminy o pracy w okresie międzysesyjnym
- Zapytania – interpelacje
- Debata nad raportem o stanie Miasta i Gminy Mikstat za 2024 rok
- 8.1. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Mikstat wotum zaufania.
- Udzielenie absolutorium burmistrzowi Miasta i Gminy Mikstat za 2024 rok
- 9.1. rozpatrzenie sprawozdania Burmistrza Miasta i Gminy Mikstat z wykonania budżetu miasta i gminy za 2024 rok oraz sprawozdania finansowego za 2024 rok;
- 9.2. zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;
- 9.3. dyskusja na sprawozdaniem;
- 9.4. podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania finansowego za 2024 rok;
- 9.5. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku;
- 9.6. głosowanie wniosku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Mikstat absolutorium z tytułu wykonania budżetu na 2024 rok;
- Przyjęcie sprawozdanie z realizacji „Rocznego Programu współpracy Miasta i Gminy Mikstat z organizacjami pozarządowymi za 2024 r.”
- Odpowiedzi na zapytania – interpelacje
- Wolne głosy i wnioski
- Zakończenie