XIII Sesja Rady Miejskiej w Mikstacie

U w a g a !

Zawiadamiam, że w dniu 25.06.2025 r. o godz. 13:00

w sali Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultura w Mikstat

odbędzie się XIII Sesja Rady Miejskiej w Mikstacie,

na którą zapraszam społeczeństwo Miasta i Gminy Mikstat

Przewodniczący Rady Miejskiej

(-) Łukasz Dybul

 

Porządek obrad XIII sesji

  1. Otwarcie
  2. Wybór Sekretarza obrad
  3. Przyjęcie porządku obrad
  4. Przyjęcie protokołów XII sesji Rady Miejskiej
  5. Informacja przewodniczącego Rady Miejskiej o pracy w okresie międzysesyjnym
  6. Informacja burmistrza miasta i gminy o pracy w okresie międzysesyjnym
  7. Zapytania – interpelacje
  8. Debata nad raportem o stanie Miasta i Gminy Mikstat za 2024 rok
    •      8.1. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Mikstat wotum zaufania.
  9. Udzielenie absolutorium burmistrzowi Miasta i Gminy Mikstat za 2024 rok
    • 9.1. rozpatrzenie sprawozdania Burmistrza Miasta i Gminy Mikstat z wykonania budżetu miasta i gminy za 2024 rok oraz sprawozdania finansowego za 2024 rok;
    • 9.2.  zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia komunalnego;
    • 9.3.  dyskusja na sprawozdaniem;
    • 9.4.  podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania finansowego za 2024 rok;
    • 9.5.  przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku;
    • 9.6.  głosowanie wniosku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Mikstat absolutorium z tytułu wykonania budżetu na 2024 rok;
  10. Przyjęcie sprawozdanie z realizacji „Rocznego Programu współpracy Miasta i Gminy Mikstat z organizacjami pozarządowymi za 2024 r.”
  11. Odpowiedzi na zapytania – interpelacje
  12. Wolne głosy i wnioski
  13. Zakończenie


Przejdź do treści