Wizyta leśniczego w Szkole Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych

W ostatnich tygodniach dzieci z przedszkola i klas 1-3 zaangażowały się w wyjątkowy projekt – zbiórkę kasztanów na rzecz miejscowego Koła Łowieckiego. Ich zaangażowanie i entuzjazm zostały dostrzeżone przez Leśniczego Dariusza Stenderę, który postanowił odwiedzić przedszkolaków i osobiście podziękować za ich wkład.

W atmosferze radosnej ciekawości dzieci z niecierpliwością oczekiwały na przybycie leśniczego. Dariusz Stendera, pełen uśmiechu, przywitał się z maluchami i opowiedział im fascynujące historie o przyrodzie oraz pracy leśniczego. Dzieci miały okazję dowiedzieć się, jakie są zadania leśniczego, jak dba o lasy i dlaczego tak ważne jest zachowanie równowagi w ekosystemie.

W dowód wdzięczności za zaangażowanie w zbiórkę kasztanów, Leśniczy przygotował niespodzianki dla każdego malucha. Cukierki, które przekazał dzieciom, wzbudziły salwy radości, a oczy dzieci błyszczały jak gwiazdy na nocnym niebie. To jednak nie był koniec niespodzianek.

Zbiórka kasztanów przyniosła oczekiwane efekty nie tylko w postaci symbolicznych słodyczy, ale również w sferze finansowej. Leśniczy wręczył przedszkolakom i uczniom szkoły pieniążki zebrane w trakcie akcji. Dzieci były zdumione i szczęśliwe, widząc, jak ich małe gesty mogą przynieść realne korzyści dla lokalnej społeczności.

Nauczyciele oraz rodzice byli pełni dumy z zaangażowania swoich pociech i wdzięczni leśniczemu za wsparcie. Wizyta ta była nie tylko okazją do podziękowań, ale również do zacieśnienia więzi między lokalną społecznością a służbą leśną, co sprzyja wspólnemu dbaniu o otaczającą nas przyrodę.

W ten wyjątkowy dzień przedszkolaki i uczniowie z klas 1-3 nauczyli się, że nawet najmniejsze gesty mogą mieć duży wpływ na otaczający nas świat. Dzięki inicjatywie Koła Łowieckiego i wsparciu Leśniczego, dzieci z przedszkola i uczniowie klas 1-3 zyskali nie tylko słodycze, ale także cenne doświadczenia i lekcje o współpracy, odpowiedzialności i szacunku dla przyrody.

Wychowawcy klas 0, I, II, III



Skip to content