Konkurs na stanowisko DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. EWARYSTA ESTKOWSKIEGO W MIKSTACIE
BURMISTRZ MIASTA I GMINY MIKSTAT
ogłasza konkurs na stanowisko
DYREKTORA SZKOŁY PODSTAWOWEJ
IM. EWARYSTA ESTKOWSKIEGO W MIKSTACIE
z siedzibą w Mikstacie, ul. Grabowska 13, 63-510 Mikstat
1. Oznaczenie organu prowadzącego:
- Miasto i Gmina Mikstat, ul. Krakowska 17. 63-510 Mikstat
2. Nazwa i adres jednostki, której dotyczy konkurs:
- Szkoła Podstawowa im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie, ul. Grabowska 13, 63-510 Mikstat
3. Wymagania wobec kandydatów:
- 1) Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1449 z poźn. zm.)
- 2) Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1428) oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
- a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju Szkoły Podstawowej im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie;
- b) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- – stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo
- – stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- – stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
- c) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
- – imię (imiona) i nazwisko,
- – datę i miejsce urodzenia,
- – obywatelstwo,
- – miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)
- d) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b; świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
- e) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania, albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
- f) w przypadku cudzoziemca – poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię:
- – dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999r. o języku polskim (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 672.), lub
- – dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
- – dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
- g) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
- h) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
- i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- j) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 z późn. zm.);
- k) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 342) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972r.;
- l) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
- m) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
- n) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego – oświadczenie, ze kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 984) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 574 z późn. zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 742);
- o) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- p) oświadczenie, ze kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej z oddziałem przedszkolnym w Kaliszkowicach Ołobockich, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. .
4. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
5. Kandydaci proszeni są o składanie ofert wraz z dokumentami w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym, adresem e-mail i numerem telefonu oraz dopiskiem:
„Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie – nie otwierać”, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Mikstacie, ul. Krakowska 17 (pokój nr 1) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30 lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Mikstacie, ul. Krakowska 17, 63-510 Mikstat w terminie do dnia 10 lipca 2023r. r. do godz. 10.00 (w przypadku składania ofert za pośrednictwem poczty liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu);
6. Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Mikstat.
7. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej na podany adres zwrotny oraz dodatkowo telefonicznie lub na wskazany adres e-mail..
Burmistrz Miasta i Gminy
(-) Henryk Zieliński
Do pobrania: